FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja

Poprzedni temat :: Następny temat
Ai
Autor Wiadomość
yoyo 
Szeregowy


Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 4
  Wysłany: 2009-07-01, 09:05   Ai

:( Mam problem . chcę zrobic swoją modyfikacje , umiem zrobic wszystkie potrzebne rzeczy aby działała (tekstury , skrypty itp) ale kiedy postawię na ziemi jakiegoś najemnika to nie chce chodzic (tzn strzela ale nie rusza się z miejsca)
 
Sniper 
Sniper



Wiek: 31
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 931
Wysłany: 2009-07-01, 10:03   

to może zacytuje:

Sniper, źródło www.sandbox.fora.pl napisał/a:


Dajemy gościa albo z: Archetype Entitly/Mercanary_Library lub z Entitly/AI obojętnie ważne żeby miał w PrototypeEntitly Proporties 2 coś takiego jak AIbehaviour i dajemy mu pracę:

Job_PatrolCircle - krążenie po TagPointach
Job_PatroLinear - patrol liniowy
Job_PatroNode - robi węzeł
Job_PatroPath - ścieżka
Job_PatroPathNoIdle - patrol z postojami

Następnie - ważny punkt - kopiujemy nazwę najemnika np: Merc_Rear_M4 i wklejamy do TagPointa oraz dodajemy _P0 czyli wygląda to w TagPoincie tak:

Merc_Rear_M4_P0

Potem tylko kopiujemy TagPointy i samo już zmienia końcówki i rozstawiamy tyle ile chcemy i tam gdzie chcemy....



Olo_PL napisał/a:
Jednak gdy wciska ctrl+G


Spróbuj wcisnąć AI/Physics na dole edytora - to zawsze działa!

AHA!! Jak z wieloletnich doświadczeń zauważyłem i jak podkreśla JACK: " nie myl SP z MP" - dlatego różnego rodzaju AI raczej nie działa na mapkach typu: FFA, TDA i Assault

Edit Jack\\ Sniper! Większych obrazków nie było 8)
_________________
 
yoyo 
Szeregowy


Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-07-01, 10:46   

NO dzięki . ;] . ale to jeszcze nie to :( . Rozstawiłem tag pointy z tą samą nazwą co najemnik ... zrobiłem Ai/Physics i stał w miejscu , jedyne co robił to obracał się w stronę tego tag pointa (wyglądało to tak jak by chdził w miejscu) .
Pewnie mam jakiś bład w skryptach bo Mission hint odtwarza muzykę .wav i . ogg , a gdy znowu grę zainstalowałem to odtwarza tylko .wav . :? musiałbym pobrac nowego farcry'a . a moda najwyżej do innego folderu przeniose zeby nie skasowało 8)
Ale zrobie to dopiero jak powiedz ze nie wiesz jak to naprawic 8) :P
 
yoyo 
Szeregowy


Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-07-01, 12:09   

o ! Jeżeli masz zainstalowanego Far Cry'a wyślij mi przez gg lub e-mail plik: FarCry/FCData/Scripts.pak
Ostatnio zmieniony przez yoyo 2009-07-05, 13:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
Sniper 
Sniper



Wiek: 31
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 931
Wysłany: 2009-07-01, 12:14   

hola hola.. a kolega yoyo, może byłby tak łaskaw napisać jaką ma wersję gry? (bo jak będzie ta co myślę to warn za niedoczytanie mojego FAQ <---
_________________
 
yoyo 
Szeregowy


Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-07-01, 12:26   

wersja: 1.32
 
Sniper 
Sniper



Wiek: 31
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 931
Wysłany: 2009-07-01, 12:52   

punkt 1 FAQ i wszystko jasne...

(moja cierpliwość 84%)
_________________
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Szablon modyfikowany by Sniper
Copyright 2009


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 11