|
· Gości online: 1
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 1,334
· Najnowszy użytkownik: tomek19w4
|
|
|
|
|
|
Sztuczna inteligencja gry Far Cry jest bardzo dobra i dorównuje, a nawet przekracza AI w grach takich jak doom 3. Zachowanie sterowanych przez komputer przeciwników nie jest zapisane w skryptach przez co zawsze reagują inaczej na zachowanie gracza, co czyni grę ciekawszą i możemy przejść ją na wiele różnych i ciekawych sposobów. Wrogowie mogą rozpocząć atak pod wpływem działań gracza, na przykład widząc jego przemykanie przez zarośla. Jeżeli ataki się nie udają to boty zmieniają taktykę.Mogą także na podstawie podejmowanych przez gracza decyzji uczyć się jego taktyki i wykorzystywać ją do własnych celów.
Przeciwnicy często są w grupach z przywódcą, który daje rozkaz a reszta go wykonuje. W większych pojedynkach ogniowych wróg samodzielnie ukrywa się za różnymi przeszkodami (np. kamienie, drzewa, itp.) pokazuje się tylko chwilami i jest zdolny ukrywać się tuż przy graczu. Czasami próbuje okrążyć gracza i atakować go z różnych położeń. Jeżeli przeciwnicy machają bronią to przywódca prosi o posiłki, które nadchodzą ziemią, wodą lub powietrzem.
Nieprzyjaciele działają bardzo dobrą strategią, a jeżeli coś usłyszą rozglądają się dookoła i wzmacniają czujność, ewentualnie rozpoczynają alarm, w zależności od sytuacji. Jednak, gdy gracz zabije przywódcę nieprzyjaciół to wybicie reszty stanie się dużo lżejszym zadaniem, ponieważ oni (wrogowie bez przywódcy) biegają w kółko bez wszelkich rozkazów. Walki w dżungli są bardzo ekscytujące z powodu dużej inteligencji wroga.
Autor: YunioR |
|
|
|
|
#1 |
dnia April 14 2010 16:57:59
#2 |
dnia July 19 2010 23:27:40
#3 |
dnia October 17 2010 14:22:48
|
|
|
|
|
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
|
|
|
|
|
|
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Brak wiadomości. Może czas dodać własną?
|
|
|
|
|