|
· Gości online: 1
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 1,334
· Najnowszy użytkownik: tomek19w4
|
|
|
|
|
|
Ilość graczy:
Przewidziany jest maksymalnie udział 32 graczy naraz.
Pierwsze wrażenia z gry:
Kiedyś kilku reporterów miało okazję zagrać w tryb dla wielu graczy. CryTek pozwoliło na opublikowanie kilku detali z gry.W obecnej chwili gra jest bardzo szybka, i tylko kilku graczy próbowało 'kampić' i się chować. Po 7 strzałach z większości broni przeciwnik ginął. Crytek oznajmił, że prawdopodobnie zmieni jeszcze kilka rzeczy przed końcowym ukazaniem się gry, aby w grę trzeba było użyć trochę mózgu i używać odpowiednich taktyk. To oznacza, że wartkość gry poddana będzie radykalnej zmianie obniżenia szybkości i ograniczona zostanie ilość strzałów potrzebna do zabicia wroga- około 5 strzałów.
Mapy:
Powstało kilkanaście map (w tym mapy mpx w patchu 1.4) (nie licząc robionych przez graczy) Na każdej można grać w nocy i w dzień. Szczególnie w nocy skradanie się z tłumikiem może przysporzyć wiele radości :). Mapy są naprawde duże, ich rozmiary odpowiadają 'naszym' 2 km2.
Postacie:
Na razie będziemy mieli do dyspozycji 4 różne klasy postaci. Każda z nich będzie posiadać inne wyposażenie, ubranie, wygląd, szybkość szybkość wiele innych cech. Po zabiciu gracza ten może wybrać inną klasę lub pozostawić obecną. Rodzaje postaci:
- Żołnierz / Najemnik
Będzie uzbrojony w karabiny maszynowe, granaty i wszelkiego rodzaju ciężkie bronie. Jest efektywny na krótkim oraz średnim dystansie.
- Mechanik
Będzie mógł naprawiać pojazdy, podkładać bomby, ulepszać swoja bazę, budować bunkry, niszczyć bazę wroga. Będzie w stanie prawdopodobnie demolować drzwi dla zrobienia wolnej drogi dla reszty zespołu.
- Snajper
Będzie używał potężnego karabinu snajperskiego do walki na daleki dystans. Jego zadaniem jest możliwie jak najszybsze wyeliminowanie wroga przed kontaktem z resztą drużyny. Niestety w walce na średni i krótki dystans nie ma szans.
Rodzaje gry:
Będą 3 różne tryby gry dla wielu graczy: Deathmatch, Team-Deathmatch i Assault. W każdym trybie gracz zaraz po śmierci pojawia się w innym miejscu, tzw. Spawnie.
- Deathmatch:
Jest to standardowy tryb większości gier multiplayerowych. Każdy gracz próbuje zabić innych biegających/czających się graczy tyle razy, ile da radę. Jeżeli któryś z graczy osiągnie limit punktów ustalony przed grą, to plansza się zmienia lub tryb gry, zależnie od hosta gry.
- Team-Deathmatch:
Jest to odmiana trybu opisanego powyżej, ale gracze są w niej podzieleni na drużyny. Jedynie efektywna praca w drużynie zapewni wygraną, indywidualiści mają małe szanse w natarciu na grupkę wrogów.
- Assault:
Jest to tryb znamy z Battlefielda 1942: gracze podzieleni na drużyny mają za zadanie zajęcie punktów kontrolnych na mapie i ich obronę przez określony czas. Praca w zespole jest równie ważna jak w team-deathmatch.
Autor: vad |
|
|
|
|
#1 |
dnia March 21 2010 19:28:12
#2 |
dnia April 06 2010 16:46:09
#3 |
dnia April 16 2010 15:10:34
#4 |
dnia April 16 2010 15:11:38
#5 |
dnia October 03 2010 20:20:36
#6 |
dnia November 11 2010 22:05:13
#7 |
dnia December 18 2010 16:37:26
#8 |
dnia February 03 2011 22:16:10
#9 |
dnia February 11 2011 21:33:03
#10 |
dnia March 09 2011 18:06:56
|
|
|
|
|
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
|
|
|
|
|
|
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Brak wiadomości. Może czas dodać własną?
|
|
|
|
|